Existencia v ťažších finančných časoch je neľahká nielen pre komerčné podniky, ale ešte náročnejšia pre tých, čo sú závislí od finančnej podpory druhých. Takými sú aj mladí umelci. Skupina nádejných výtvarníkov, ktorí si počas svojich pomerne krátkych umeleckých kariér už dokázali získať uznanie od odborníkov, dostala od spoločnosti Deloitte netradičné zadanie – vyjadriť vo svojich dielach hodnotové vlastnosti, ktoré sú základom úspechu v podnikateľskom aj v umeleckom svete. Výsledkom bolo päť obrazov, ktorých námetmi boli témy: intuícia, odvaha, vízia, vedomosť a húževnatosť. Vďaka absolútnej voľnosti prejavu spolu s individuálnym prístupom každého z výtvarníkov vznikla pestrá škála foriem umeleckého vyjadrenia. Na obrázku z otvorenia výstavy v priestoroch Deloitte je (zľava) Vladimír Masár, prezident spoločnosti Deloitte Slovensko, Michal Petrman, generálny riaditeľ Deloitte Česká a Slovenská republika, a Karel Babíček, kurátor výstavy.

Svet umenia a biznisu