Správy o výborných výsledkoch slovenských vín prichádzajú zo všetkých strán. Na najprestížnejších medzinárodných konkurzoch zbierajú tento rok medaily a o Slovensku a jeho vínach sa vo vinárskom svete hovorí čoraz viac.
Za ostatné desaťročie sa ich kvalita výrazne zlepšila a slovenskí vinári pochopili, že jedným zo svetových trendov je autentickosť, odlišnosť, čistota a úprimnosť vína. Ak sa má svet dozvedieť, že ich vína sú vynikajúce, musia nabrať odvahu a vybrať sa, obrazne povedané, na (vinársky) ples. A to ako Popoluška, o ktorej kráse doposiaľ nikto nevedel. Výraz „popoluškine“ je možno patetický, ale používa sa najmä pre vína z doteraz neobjavených lokalít, zvyčajne s nízkou sebadôverou miestnych vinárov a slabou alebo žiadnou marketingovou podporou.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?