Napríklad koncernu Volkswagen nestačí, že ho už v rámci danej sorty reprezentuje Škoda Kodiaq a VW Tiguan Allspace. Do súboja o priazeň motoristu posiela aj svojho tretieho žolíka – Seat Tarraco. Pritom riziko vzájomného kanibalizmu svojho dravého pokolenia považujú koncernoví lodivodi za celkom prijateľné. Dokonca by som povedal, že chuť vytesniť ostatných početnou prevahou sa stala osvedčenou koncernovou politikou.
Beriem ho všetkými ôsmimi
Rozhliadam sa po kokpite z pozície vodiča a vnímam aktuálnu architektúru koncernu Volkswagen. Nemecky precíznu, no už nie až takú chladnú, neosobnú. Konvenuje mi originálne tvarovaná palubná doska. Modernu reprezentuje plávajúci centrálny osempalcový monitor aj desaťpalcový digitálny prístrojový štít. Škoda, že budíkom chýba tretí rozmer – vyzerajú plocho ako na tapete.
Ich vzhľad a obsah môžem meniť. Hlavne že nachádzam verziu, ktorá mi plne vyhovuje. Predné sedadlá chválim, úspešne sa hrajú na veľké pohodlné kreslá, no vzhľadom na stádo ukryté pod kapotou by som privítal aspoň o odtieň onakvejšie anatomické tvary. Nechýba indukčná podložka pod smartfón ani objemné odkladacie priečinky, všetky mäkko vystlané. Uzatvárateľná priehradka pred spolujazdcom obsahuje DVD mechaniku plus sloty na pamäťové karty.
Seat Terraco Xcellence 2,0 TSI 4Drive Zdroj: Seat
Aj detailnejšia lustrácia informačného a multimediálneho systému dopadá vcelku dobre. Odozva haptického displeja je promptná, dobré body zaznamenávajú aj dva otočné ovládače. Prvým mením hlasitosť audiosystému – nič jednoduchšie nevymyslíte. Druhým môžem nielen regulovať rozlíšenie mapy, ale napríklad aj prechádzať položkami menu.
Teší ma, že nemusím
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?