To nie je nová informácia, podobnú som začul pri predstavovaní generácie minulej. Páči sa mi, že Hyundai to nevzdáva a že tentoraz zvolil novú taktiku. Už nie dve veľkostné kategórie, stačí jedna. Už nie dve typové označenia Santa Fe a Grand Santa Fe, stačí Santa Fe.
Pritom do pozornosti kúpyschopného publika sa núka buď v päťmiestnom, alebo sedemmiestnom vyhotovení. Aby dvojjedinú funkciu zvládlo, má dlhšiu a širšiu karosériu, ale aj predĺžený rázvor. Na Slovensku sa predáva s naftovými štvorvalcami, benzínový motor sa nekoná, čo vyzerá ako antisystémová rebélia.
Vo vrecku mám kľúče od najvýkonnejšieho derivátu 2,2 CRDi (147 kW/200 k),
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?