Konkurenčný boj zúril na plné obrátky, v oboch spoločnostiach sa makalo po nociach a cieľ bol jasný – zničiť súpera. Jeden z vývojárov PayPalu dokonca raz priniesol na tímové stretnutie nákres bomby.

Vo februári 2000 nastal obrat. Nebezpečne sa nafukujúca dot-com bublina začala tlačiť na obe firmy a hrozilo, že ich zmetie zo sveta ešte predtým, než dokončia svoj súboj. A tak sa šéfovia vybrali do kaviarne na neutrálnu pôdu a dohodli obojstranne výhodnú fúziu.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa