Do štúdie TripBarometer sa zapojilo 44-tisíc respondentov z 32 krajín, pričom 34-tisíc z nich boli cestovatelia a 10-tisíc poskytovatelia služieb, najmä hotelieri. Odpovede naznačili hlavné trendy v očakávaní ľúdí na dovolenkách.

Kto sa vyberie na cesty, cestuje preto, aby zažil a spoznal niečo nové – to je požiadavka až 69 percent respondentov štúdie. Z tohto trendu by mohlo profitovať aj Slovensko ako doteraz v zahraničí prakticky neznáma destinácia. Tretina opýtaných zase chce minúť viac peňazí ako obvykle, majú pocit, že si to zaslúžia.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa