Turnaje zväčša organizujú kluby vrátane seniorského, dámskeho či mid age i Slovenská klubová golfová asociácia (SKGA), ale je tu aj priestor na podnikanie. To už dávnejšie pochopili viaceré agentúry a s turnajmi sa pred pár rokmi takpovediac roztrhlo vrece. Niektorí majitelia či prenajímatelia ihrísk ich považujú za príživníkov golfu. Vyčítajú im, že profitujú iba z tých, čo už hrajú golf, ale jeho rozvoju a najmä golfovej mládeži sa nevenujú.
Počet golfových agentúr a organizátorov turnajov sa mení. Mnohé sa objavili nakrátko a zmizli. Zistili, že až o taký jednoduchý biznis, ako to vyzerá na prvý pohľad, nejde. Sú však také, čo vytrvali a prezentujú plány na rok 2011. Medzi najstarších organizátorov turnajov patrí SKGA a firma Albatros Group (má za sebou mesačník Golf), neskôr pribudli Juturn, Tee time Agency, Tolimedia, ale napríklad populárny Freixenet Golf Tour už ôsmy rok organizuje Full Swing Indoor Golf Club.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?