Ak boli automobily v krízovom roku tým, čo držalo lízingové spoločnosti nad vodou, tak vlani si zopakovali rolu záchranného kolesa. Hoci sa zo slabej základne opatrne začali preberať viaceré komodity, tie na štyroch kolesách tvorili z nového biznisu lízingových firiem s prehľadom najviac. Nebolo to prekvapenie, na obnovu vozových parkov sa po diétnom roku 2009 lízingovky spoliehali. Dve pätiny všetkých ich obchodov sa točili okolo nadobudnutia osobného alebo úžitkového vozu, ktorý slúži na podnikanie. S tými, čo auto získavali ako fyzické osoby – hoci ich bolo pomenej –, to bola viac než polovica. Páliť pomaly prestávali nákladné vozy, ktoré boli predvlani mínou celého lízingového trhu. No i napriek opatrnému rastu zostal celý lízingový trh hlboko v jame, do ktorej ho uvrhla kríza.

Prelivy

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa