Mediálnou udalosťou minulého týždňa, okrem PR akcie J&T na Štrbskom plese, bola televízna diskusia s Robertom Ficom. Premiér Slovenskej republiky mal prvýkrát od posledných volieb oproti sebe politického oponenta, predsedu KDH Jána Figeľa. Slovenská televízia počítala s diváckym záujmom a zvyčajne hodinovú diskusiu O 5 minút 12 natiahla až na sto minút. Pre Jednotku to znamenalo najvyšší dosiahnutý trhový podiel 34,2 percenta, čo predstavuje 470-tisíc divákov. S týmto výsledkom by bola spokojná aj Markíza.
Takýto vysoký podiel už nemáva ani dlhodobo najúspešnejší program Pošta pre teba. Jednotka porovnateľnú časť trhu neobsadila už týždne. Nosia ju iba mimoriadne úspešné športové programy, prípadne eventy ako OTO.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?