A nielen napojené na rozsiahly automobilový priemysel v krajine či bujný dodávateľský reťazec. Napriek tomu mnohí videli aj v tomto roku správny čas na svoj rozmach, rozvoj a investície. Budovali nové prevádzky, modernizovali existujúce, výroba sa digitalizovala a automatizovala, hľadali sa nové výrobné procesy, technológie a odbytiská. Či to bude stačiť do ďalšieho obdobia, ukáže až čas.
„Ťažko dnes niečo predpovedať. Všetko prezradí až prelom rokov 2019 a 2020 a najmä vývoj dopytu na jar budúceho roku,“ hovorí Juraj Janči, country manažér Coface Slovensko.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?