Horúce letné popoludnie v okrajovej štvrti neznámeho mesta. Malý chlapec pristúpi k automatu s chladenými nápojmi. Keď doň hodí mince, vypadne plechovka Coca-Coly. Dieťa sa z nej nenapije, ale zaplatí ešte za jednu rovnakej značky. Potom obe položí na zem, opatrne sa na ne postaví, vďaka čomu už dočiahne na tlačidlo konkurenčnej Pepsi. Keď mu automat vydá jeho obľúbený nápoj, dve plné plechovky s červeno-bielym logom nechá na zemi a spokojné odchádza, odkiaľ prišlo.
Vtipná, jednoduchá reklama bez slov. Ak by sa vysielala na Slovensku, nie je vylúčené, že výrobca nápoja, ktorého jedinou kvalitou je podľa reklamy akurát tak pevná plechovka, by sa pred súdom domáhal ospravedlnenia za prezentované „poníženie“.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?