Slovenské reklamné agentúry (alebo aspoň časť z nich) skúšajú zlepšiť spotrebiteľskú náladu vzdelávacími spotmi o základoch ekonomického reťazca. Agentúra JWT monitoruje strach a úzkostlivosť spotrebiteľov už niekoľko rokov. V aktuálnom (nereprezentatívnom) prieskume Anxiety Index (Index úzkostlivosti) zadelila spotrebiteľské trhy do dvoch kategórií – podľa toho, či medzi konzumentmi prevláda nádej alebo strach. Marketérom odporúča, aby sa pri komunikácii značiek neriadili aktuálnym postojom ľudí, pretože nedopadnú dobre.

Odlišné otázky

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa