„Vo veľkých tradičných firmách sa veľa vecí robí zvykovo, nerozmýšľa sa, ako by sa dali robiť inak. To dáva priestor na sebarealizáciu, na zlepšovanie procesov a celkovú modernizáciu. Navyše, Satur v tom čase dozrel na zmeny a tie mali podporu manažmentu i akcionárov,“ spomína finančný riaditeľ Saturu.

Raketový štart

Význam moderného finančného manažmentu sa ukázal takmer okamžite. Kým v roku 2015 dosiahol Satur Travel zisk menej než desaťtisíc eur, o rok neskôr vystrelil na 384-tisíc a v roku 2017 sa zvýšil o ďalších dvestotisíc. Podpísal sa pod to rad manažérskych opatrení. „Sprehľadnili sme reporting a firma začala intenzívne pracovať s číslami. Včasné a správne informácie poskytovali prehľad o nákladoch a výnosoch a umožnili lepšie sledovať maržu jednotlivých produktov. Dostali sme obraz o ich výnosnosti, čo nám umožnilo sústrediť sa na produkty zaujímavé pre klientov a rentabilné pre cestovku,“ vysvetľuje finančný riaditeľ.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa