Celkové tržby zostali 1,3 miliardy eur, premietol sa v nich o niečo dynamickejší pokles v predaji tovaru než vlastných výrobkov a služieb. Výrobné náklady firmy zvládli, o čom svedčí nebadaný rast pridanej hodnoty, skoro na 387 miliónov eur.

Nízke ceny však odkrojili z hrubého zisku až jednu pätinu, takže im zostalo necelých 47,5 milióna eur. Zamestnanecký priemer sa stenčil o 863 ľudí na 12 268 pracovníkov. Obchodníci so stavebným materiálom hľadajú nové výzvy na pomoc tržbám. Veľkí chystajú predaj cez internet, menší menia vlastníkov. Výrobcovia tlačia maržu na predané, nie na odobrané množstvo.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa