Aký biznis si môžu spolu založiť kníhkupec a stavbár? Vydavateľstvo zamerané na stavbárske publikácie. Ak takýto podnik dokáže fungovať už dve dekády a stabilne vydávať dvojciferný počet pravidelných i príležitostných titulov, musí v jeho šéfoch driemať aj kus ekonóma a vizionára. A tiež krízového manažéra.

Ten sa vydavateľstvu Jaga Group zišiel najmä v posledných štyroch rokoch, počas ktorých čelilo nielen kríze tlačených médií, ale aj prepadu svojho kľúčového segmentu – stavebníctva.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa