Napriek tomu, že tieto firmy okrem nápadu, ambície, tímu a biznis plánu nemajú nič iné, sú zaujímavé. Nie sú to kópie nejakého fungujúceho biznisu, idú do úplne pionierskych vôd. Navyše s driveom a nadšením. Nepoznajú pracovný čas, ale o to viac sa poznajú medzi sebou v tíme.

Väčšina zo start-upov zrejme neuspeje. A to je dobre. V rozvinutých start-upových trhoch, napríklad v Silicon Valley, sú podnikatelia, ktorým start-up „zahynul“, lákavým artiklom. Dostali lekciu, išli s kožou na trh, dostali spätnú väzbu a učia sa omnoho rýchlejšie. Keď takíto ľudia predstúpia s ďalším biznis plánom pred investora, majú vyššiu šancu, že dostanú peniaze. A čo je podstatnejšie, majú aj vyššiu šancu, že uspejú na trhu. Vybraná desiatka slovenských start-upov má podľa názoru TRENDU najlepšie vyhliadky uspieť na globálnom trhu.

Start-upy, ktoré môžu zarodiť