Napokon boli Igor ako tvorca nápadu spolu s Martinom sami prekvapení, aký záujem o tanečné kurzy v študentskej komunite vzbudili. Najmä ak to bolo viac o odreagovaní sa od školských povinností, ako o naučení sa tancovať.
Ako epidémia
Start-up University Dance Center bol iba výstrel, keď si cez Facebook a zopár plagátov chceli Martin s Igorom overiť, či by o niečo také, ako sú tanečné kurzy, bol záujem. Na Ekonomickej univerzite, kde sa ročne premelie okolo desaťtisíc študentov, priniesla ich chabá kampaň zhruba stovku prihlášok, čo vôbec nečakali. „Hneď sme to išli zapiť,“ smeje sa M. Havran.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?