Aj preto ten názov odvodený od prepletenia anglických „hero“ a „hire“ ako „hrdina“ a „najať“. Firmy doteraz fungujú na princípe, že oddelenie ľudských zdrojov (HR) dostane od vedenia úlohu nájsť povedzme profesionálneho online špecialistu.

Napíše ponuku na firemný web, na ktorý nikto nechodí, a nahodí inzerát na veľký portál s pracovnými ponukami, kde v tom množstve zanikne. Prípadne naň zareagujú tucty nesprávnych adeptov. A ten dokonalý špecialista sedí možno o ulicu ďalej, ale o novej možnosti sa nikdy nedozvie. InHiro sa snaží naučiť firmy, že perfektného zamestnanca nalákajú len na perfektne cielenú ponuku.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa