Zmenila kríza slovenského spotrebiteľa na nepoznanie alebo sme len mierne upravili naše správanie? Na tieto a ďalšie otázky hľadali odpovede účastníci TREND konferencie Marketingový manažment 2011, ktorá bola uplynulý týždeň v bratislavskom hoteli Holiday Inn. Výsledok je optimistický. Sme skúsenejší, no zároveň aj sebavedomejší a horšie časy nám poskytli zdravý nadhľad. Súčasne dokážeme pre naplnenie svojich predstáv využívať všetky nové technológie na európskej úrovni.

Exkluzívnym partnerom TREND konferencií v tomto roku je Tatra banka, reklamným partnerom konferencie Marketingový manažment 2011 bola TNS Slovakia.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa