Ford uviedol na trh svoje 5 2-miestne MPV v roku 2006 a začiatkom tohto roka ho modernizoval. Facelift zľahka zavadil o exteriér, zaktualizoval zostavu pohonných jednotiek novými agregátmi, ktoré plnia normu Euro 5 a ponuku rozšíril o dvojspojkovú prevodovku Ford PowerShift. Rozrástlo sa aj spektrum základnej a doplnkovej výbavy. My sme však testu podrobili derivát so vznetovým motorom 2,2 TDCi (129 kW/175 k), hoci ten medzi najnovšie nepatrí. V zostave motorov S-Max alternuje od roku 2008. Na niektorých trhoch ho po facelifte z ponuky vytlačil modernejší turbodiesel 2,0 TDCi (120 kW/163 k), na iných (vrátane slovenského) sa predáva paralelne s ním. A tak testovaný exemplár síce plní „len“ normu Euro 4, ale v zostave naftových štvorvalcov pre S-Max mu patrí naďalej primát najvýkonnejšieho. Navyše sa stal súčasťou akčnej edície s rozšírenou štandardnou výbavou Titanium X a zvýhodnenou cenou.

Zopár podnetov

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa