Štrbské Pleso opäť patrilo v 2. septembrový víkend Slovenským firemným hrám, ktorými týždenník TREND a agentúra Elcop dávajú biznisu ďalší rozmer. Top športová destinácia, ktorá je už 14 rokov dejiskom top športovo-spoločenského podujatia, prichýlila 330 manažérov a podnikateľov z 22 firemných tímov. Dosiaľ najobľúbenejšia disciplína – plážový volejbal, po prvý raz podľahla – pokiaľ ide o počet prihlásených – golfu. Ten sa stal najžiadanejšou z 12 súťažných disciplín Slovenských firemných hier. Popri nich ponúkalo podujatie rovnaké množstvo atrakcií a sprievodných súťaží, v ktorých bolo možné vyhrať zaujímavé ceny, napríklad novinku medzi telefónmi SonyEricsson so zabudovanou konzolou Sony Playstation, elektrobicykel s batériou na dojazd až 40 km od spoločnosti ŠEVT, poukaz v hodnote 1 000 € na hru v Casinos Slovakia a ďalšie výhry. Predovšetkým mužské osadenstvo zaujali aj testovacie jazdy na automobiloch Škoda. Ani tentoraz nechýbala charitatívna iniciatíva Slovenských firemných hier, v rámci ktorej sa na portáli Fun rádia dražila podpísaná raketa Dominiky Cibulkovej. Dražiteľ s najvyššou ponukou 500 € Marián Šramka získal ako príjemný bonus aj zlatú kartu športového klubu Slávia Agrofert v Bratislave. Peniažky pomôžu voľnočasovým aktivitám Základnej školy pri Detskej nemocnici v Bratislave na Kramároch. Palmu víťazstva si odniesol tím Accenture, za ním sa umiestnil Hewlett--Packard, na treťom mieste dm drogerie markt. Zemiakovú medailu za 4. miesto si opäť odniesol tím generálneho partnera ČSOB.

Šport dáva biznisu ďalší rozmer už 14 rokov

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa