Štrbské Pleso opäť patrilo v 2. septembrový víkend Slovenským firemným hrám, ktorými týždenník TREND a agentúra Elcop dávajú biznisu ďalší rozmer. Top športová destinácia, ktorá je už 14 rokov dejiskom top športovo-spoločenského podujatia, prichýlila 330 manažérov a podnikateľov z 22 firemných tímov. Dosiaľ najobľúbenejšia disciplína – plážový volejbal, po prvý raz podľahla – pokiaľ ide o počet prihlásených – golfu. Ten sa stal najžiadanejšou z 12 súťažných disciplín Slovenských firemných hier. Popri nich ponúkalo podujatie rovnaké množstvo atrakcií a sprievodných súťaží, v ktorých bolo možné vyhrať zaujímavé ceny, napríklad novinku medzi telefónmi SonyEricsson so zabudovanou konzolou Sony Playstation, elektrobicykel s batériou na dojazd až 40 km od spoločnosti ŠEVT, poukaz v hodnote 1 000 € na hru v Casinos Slovakia a ďalšie výhry. Predovšetkým mužské osadenstvo zaujali aj testovacie jazdy na automobiloch Škoda. Ani tentoraz nechýbala charitatívna iniciatíva Slovenských firemných hier, v rámci ktorej sa na portáli Fun rádia dražila podpísaná raketa Dominiky Cibulkovej. Dražiteľ s najvyššou ponukou 500 € Marián Šramka získal ako príjemný bonus aj zlatú kartu športového klubu Slávia Agrofert v Bratislave. Peniažky pomôžu voľnočasovým aktivitám Základnej školy pri Detskej nemocnici v Bratislave na Kramároch. Palmu víťazstva si odniesol tím Accenture, za ním sa umiestnil Hewlett--Packard, na treťom mieste dm drogerie markt. Zemiakovú medailu za 4. miesto si opäť odniesol tím generálneho partnera ČSOB.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?