Azda každý má svoje predstavy pri hodnotení úspešnosti jednotlivých hotelov. Ktoré z nich sú najdôležitejšie? Sú to ocenenia, ktoré zariadenie dostáva od rôznych bedekrov či v anketách? Alebo ekonomické výsledky ako napríklad stále sa zvyšujúci výnos z izby a priemerná cena za ubytovanie? Či spokojní hostia, ktorí sa vracajú a vyjadrujú svoju spokojnosť na rezervačných portáloch a Tripadvisore? Aj túto tému rozoberali slovenskí a českí (presnejšie moravskí) hotelieri na konferencii TREND TOP Horeca Manažment v marci tohto roka na Táľoch.

Zamestnanec má byť v práci rád

Podľa Radima Beneša, riaditeľa Clarion Hotel Ostrava, kritériá úspešnosti stanovia predovšetkým manažéri, lebo každý z nich uprednostňuje niečo iné. Vždy však platí, že akékoľvek ocenenie je výsledkom práce celého tímu.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa