Jaroslav Kachlík, spolumajiteľ ihrísk v Bernolákove a Malackách, pripomína, že aj dianie v golfe silne ovplyvňuje globalizácia. „Preniká do vlastníckych štruktúr a vznikajú silné skupiny. Napríklad v Rakúsku je to skupina Marhof, ktorá vlastní 13 golfových zariadení a vytvorila systém, ktorý je v krajine bezkonkurenčný. Podobne funguje v Česku skupina CZ Golf, ktorá vlastní päť, šesť zariadení a vytvára pre golfistov lepšie podmienky, ako keby tieto ihriská fungovali samotne.“

To sa týka predaja hry. Vo svete vznikajú marketingové zoskupenia, ktoré reagujú na to, že golfisti radi striedajú ihriská, a hráčom ponúkajú ucelené ponuky. Takto funguje v Česku napríklad Klub ducha sportovního. „Sú takpovediac kaviarenské kluby, ale ukazuje sa, že asi lepšie načúvajú požiadavkám hráčov a ich potrebám ako kluby s ihriskami,“ myslí si J. Kachlík. „Hľadajú niečo nové a usilujú sa to zrealizovať. Treba si uvedomiť , že ľudia už netúžia po klubovom živote ako kedysi. V modernom svete hľadajú nové sociálne siete, väzby, obrazne povedané akýsi Facebook.“

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa