Volebný štáb A. Kisku zbadal zvýšenú aktivitu „haterov“ na internete koncom minulého roka. Zintenzívnila sa vo februári, keď prieskumy A. Kisku posúvali do druhého kola. Na webe sa začali objavovať články neznámeho hnutia Vzdor o tom, ako „Kiska zarobil milióny na Triangli a na Quatre a teraz sa hrá na samaritána“.

Pribúdala aj negatívna inzercia na Facebooku a platené odkazy na články Pravdy, ktoré rovnako kritizovali Kiskovo podnikanie. „Internetová kampaň nezaberala. V čase, keď mohutnela, nám rástli preferencie,“ opisuje šéf štábu A. Kisku Rado Baťo.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa