Firma, ktorá podceňuje svoju prezentáciu na webe, sa s veľkou pravdepodobnosťou vystavuje riziku, že pre čoraz väčšiu časť zákazníkov akoby ani neexistovala. S dávkou humoru toto tvrdenie patrí aj pre používateľov, ktorí si nevytvorili konto na niektorej zo sociálnych sietí. Aký význam však majú tieto v marketingovej komunikácii firiem? Zmenilo sa správanie používateľov na Facebooku a dokedy budú „likeri“ ochotní hltať komerčný obsah firiem? Odpovede na otázku „ako neuviaznuť v sociálnej sieti“, hľadal v apríli v poradí už druhý seminár týždenníka TREND venovaný Facebooku a jeho konkurentom.

Nezaplatíš, nemáš

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa