Stále nie je zažitá presná hranica medzi start-upom a klasickou začínajúcou firmou. SynopsiTV už má investorov i klientov, beriete ju ešte ako start-up?

Jednoznačne. Sme dvojročná firma. Hovorí sa, že prvé tri roky pri start-upe je len zblúdilé hľadanie sa, potom dva roky spresňovania si nájdenej cesty a až potom sa dá hovoriť o reálnej firme. My sme teda ešte len v prvej fáze. Na pojem start-up sa pozerá dvoma spôsobmi. Prvý je, že ide o začínajúcu firmu, ktorej zameranie je škálovateľné a skúša, čo a ako by mala robiť. Druhý je laická predstava o mladej IT firme typu Facebook.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa