Viedenčania sa pýtajú – načo, pre koho sú ďalšie obchody? Rovnaké pochybnosti vyvoláva otvorenie každého nového obchodného centra aj na Slovensku. Na rozdiel od Rakúšanov sa k tomu pridávajú sťažnosti na nízku životnú úroveň a platy.

Ešte pred prestrihnutím pásky sa však do centra tlačia stovky až tisícky ľudí, ktorí sa urýchlene snažia nájsť „svoj“ obchod, o ktorom sa dopočuli, že má otváracie zľavy. Naposledy v Bory Mall na severozápadnom okraji Bratislavy. Nezdá sa preto, že by mali Slováci dosť nakupovania. Čísla štatistikov konzumný apetít len potvrdzujú. Slovenský nákupný ošiaľ sa nekončí, mení sa.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa