Minulý piatok sa v stánkoch objavilo „pilotné“ slovenské vydanie časopisu pre mužov Maxim. Titul ponúka za 2,99 eura 140 strán. Čitateľov láka na dva špeciálne darčeky: hrací plán k majstrovstvám sveta vo futbale a holiaci strojček. Vizuálna podoba časopisu je totožná s českou mutáciou. Rovnaká je aj redakcia a realizačný tím, všetky texty sú preložené do slovenčiny. Približne 60 až 70 percent obsahu je totožného s českou verziou, ktorú vydavateľstvo tentoraz na Slovensko nedistribuovalo. Zvyšok tvoria materiály určené výlučne pre Slovensko. Napriek tomu, že ide o uvádzacie číslo, vydavateľstvu Hachette Filipacchi 2000 sa podarilo naplniť slovenskou reklamou 16,5 strany. Slovenského čitateľa môže Maxim prekvapiť najtvrdšími vulgarizmami, ale aj komickými prekladmi nadávok ako napríklad „hajzeľ“. Príchod silnej nadnárodnej značky nesprevádza rozsiahla marketingová kampaň. Televízny spot sa objavuje iba vo vysielaní hudobnej stanice Musiq1.