Vlaňajšok bol pre predajcov áut skúškou flexibility. Výstižne tento stav pre TREND opisuje vedúci predaja a servisu v bratislavskej prevádzke spoločnosti Auto-Impex Peter Hron. Tvrdí, že každý predajca sa musel vrátiť k svojmu prvému dňu predaja vozidiel a oprieť sa o roky skúseností.

Konkurencia na trhu vzrástla práve tak, ako po prvej vlne pandémie klesol dopyt. „Pre ľudí, ktorí začali od piky, to nebolo nič nevídané. Kto podniká, podstupuje riziko každý deň a tak ako v roku 2009, aj v roku 2020 prišla šanca zmeniť mentalitu a prístup k zákazníkom,“ hovorí P. Hron.

Volvo electric
Neprehliadnite

Top udalosti v automobilovom svete: Volvo nasleduje Jaguar, Peugeot má nový model aj logo

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa