Predaj 70-percentného podielu internetovej jednotky Azet švajčiarsko-nemeckej mediálnej skupine Ringier Axel Springer (RAS) v decembri 2010 bola napriek neznámym detailom o hodnote obchodu pravdepodobne najväčšia transakcia slovenského internetu. Zbližovanie medzi RAS sa navonok zatiaľ prejavuje iba v detailoch. V Novom Čase napríklad vychádza príloha s auto-moto obsahom novej internetovej dcéry. Zbližovanie naplno prebieha v oblasti techniky, webu, obchodu a čoskoro aj obsahu. Riaditeľ mediálnej skupiny na Slovensku hovorí o postupnom spájaní dvoch firiem a digitálnej stratégii vydavateľstva.
Ako došlo k akvizícii Azetu? V zmysle celkovej digitálnej stratégie Ringier Axel Springer to dáva zmysel, no je to veľká investícia.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?