Záujmu 250 účastníkov z 20 firemných tímov sa tešil mini atletický míting, ale v programe bolo aj ďalších jedenásť disciplín. Medzi nimi plážový volejbal a plávanie jednotlivcov i firemných štafiet vo vodnej aréne AquaticSphere. Záštitu nad hrami ako ich ambasádor prijal bývalý rýchlostný kanoista, olympijský medailista a niekoľkonásobný majster sveta Juraj Bača a hosťom bol aj český bývalý bedmintonista, účastník troch olympiád Petr Koukal. Hry nové a iné mali aj nových víťazov – tím dm drogerie markt po rokoch odsunul tradičného víťaza Accenture na druhú priečku. Tretie miesto obsadili reprezentanti špeciálneho partnera hier DXC Technology so sloganom Úspech vďaka zmene. Spríjemnenie priniesla značka Mercedes-Benz, ktorá spestrila sprievodný program testovacími jazdami. Víťazi disciplín získali ubytovanie na jednu noc od od x-bionic sphere a trojmesačnú kartu MultiSport umožňujúcu vstup do zazmluvnených športovísk. Za čím nám však na hrách v Šamoríne bolo ľúto, je Beh za Tatry, ktorý sa však uskutoční ako samostatné podujatie 23. septembra na Štrbskom Plese opäť s podporou svojho generálneho partnera X-Net.
Vo futbale sa stretlo osem tímov, z nich tri z automotive brandže. Na obrázku Juraj Klepáč, obchodný riaditeľ Motor-Car Bratislava. Víťazom futbalového turnaja sa stal tím Volkswagenu. Zdroj: Maroš Markovič
Súčasťou bol golfový turnaj s úpravou HCP na neďalekom ihrisku v Báči. Zdroj: Maroš Markovič
Značka Mercedes predviedla nielen športové výkony, ale aj svoje autá. Zdroj: Maroš Markovič
Plážový volejbal bol skutočne plážový. Zdroj: Maroš Markovič