Po roku rokovaní sa spoločnosť Universal Media Corporation /Slovakia/ (UMC) dostala k ešte väčšiemu fungujúcemu biznisu. Japonský Sharp im minulý týždeň predal svoj televízny a audio biznis v Európe, spolu s fabrikou v Poľsku.

Výhodná kúpa

UMC prišlo v roku 2005 vyrábať do Nového Mesta nad Váhom pôvodne cédečká, ale európsky trh z neho nakoniec urobil výrobcu televízorov. Od začiatku im osud neprial, najprv prišli o štátnu pomoc, neskôr sa do nich zahryzli colné kontroly, ktoré však nepreukázali žiadne chyby (TREND 41/2008).

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa