Pri úspešných modeloch automobilky zväčša pri facelifte volia opatrný prístup k zmenám. Napríklad taký Karoq si od roku 2017 vybudoval pozíciu druhého najobľúbenejšieho automobilu značky Škoda.
Viac ako pol milióna exemplárov cestovalo do 60 krajín sveta, aj na Slovensku patrí medzi najpredávanejšie vozidlá českej automobilky. Dalo sa preto očakávať, že jeho facelift bude decentný. Opak je pravda. Navonok síce SUV vyzerá podobne, no inžinieri ho vylepšili de facto v každom ohľade.
Napríklad delené predné svetlomety sa neodlišujú iba novou linkou denného svietenia, ale aj tým, že už ponúkajú matrix-LED technológiu. V hlavnej časti reflektorov sa nachádza výbojka s 24 diódami, ktoré vedia pracovať nezávisle od seba.
Celkovo má Karoq k dispozícii 48 sústredených lúčov, ktoré sa vypínajú a zapínajú tak, aby neoslňovali okolitých vodičov, ale zároveň zaručili šoférovi najlepší možný výhľad z vozidla. Vo výbave Style bude táto technika štandardom. Modernizácia neobišla ani koncové svetlá.
Pri rozhodovaní o kúpe Karoqu bude záujemca pravdepodobne zvažovať verziu Style s motorom 1,5 TSI, so samočinnou prevodovkou a s pohonom prednej nápravy. Motor 1,5 TSI má na celkových predajoch podiel 66 percent, výbava Style 42 percent, samočinná prevodovka 64 percent a pohon prednej nápravy až 82 percent.
Dáta hovoria jasne, toto je obľúbená konfigurácia slovenských klientov a presne tú sme aj testovali. V interiéri výbavovej verzie Style sa menili iba detaily, stále má klasickú architektúru s centrálnou obrazovkou zapustenou do palubovky a klasickým ovládacím panelom klimatizácie.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?