Dnešok je výnimočným dňom v histórii spoločnosti Škoda Auto. Predstavujeme novú identitu značky Škoda vrátane nového loga a novú firemnú identitu, – začal svoju reč Klaus Zellmer, predseda Predstavenstva Škody Auto.
Jedným dychom dodal, že počas najbližších piatich rokov bude do elektromobility investovať ďalších 5,6 miliardy eur a že plánuje akcelerovať svoju elektrickú ofenzívu, do roku 2026 postupne predstaví tri nové modely, ktoré budú energiu na pohyb čerpať z batérie. Sériová podoba konceptu Vision 7S bude jedným z nich.
Rozvoj elektromobility a digitalizácie automobilového priemyslu pôsobí aj na samotnú automobilku a tá sa chce adaptovať na potreby modernej doby.
Škoda preto prejde na nový komunikačný štýl a zmení sa aj tradičné zobrazenie okrídleného šípu – prejde do zobrazenia 2D. Slovná verzia zasa dostáva špecifický logotyp, kde sa mäkčeň písmena Š skrýva priamo do horného oblúka písmena S.
Koncept na utajenom mieste
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?