Dnešok je výnimočným dňom v histórii spoločnosti Škoda Auto. Predstavujeme novú identitu značky Škoda vrátane nového loga a novú firemnú identitu, – začal svoju reč Klaus Zellmer, predseda Predstavenstva Škody Auto.

Jedným dychom dodal, že počas najbližších piatich rokov bude do elektromobility investovať ďalších 5,6 miliardy eur a že plánuje akcelerovať svoju elektrickú ofenzívu, do roku 2026 postupne predstaví tri nové modely, ktoré budú energiu na pohyb čerpať z batérie. Sériová podoba konceptu Vision 7S bude jedným z nich.

Koncept Škoda Vision 7S.
Zdroj: Filip Kadlečík
Koncept Škoda Vision 7S.

Rozvoj elektromobility a digitalizácie automobilového priemyslu pôsobí aj na samotnú automobilku a tá sa chce adaptovať na potreby modernej doby.

Škoda preto prejde na nový komunikačný štýl a zmení sa aj tradičné zobrazenie okrídleného šípu – prejde do zobrazenia 2D. Slovná verzia zasa dostáva špecifický logotyp, kde sa mäkčeň písmena Š skrýva priamo do horného oblúka písmena S.

Koncept na utajenom mieste

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa