Investície do online reklamy v uplynulých rokoch aj na Slovensku rástli, napriek poklesu celkového trhu. Brandžová asociácia internetových médií IAB Slovakia dokonca tvrdí, že vlani dosiahli rekordnú hodnotu. Digitálne výdavky na komunikáciu rástli najmä vďaka zahraničným hráčom ako Google a Facebook, kde čoraz viac umiestňujú bannery aj tí najväčší inzerenti. Pri všetkých výhodách, ktoré reklamné systémy internetových gigantov ponúkajú, však nejde o univerzálne riešenie, na ktoré by inzerenti mali upriamiť celú svoju pozornosť. Umiestňovaním reklamy na zahraničné weby sa firmy vystavujú napríklad riziku, že sa ich bannery objavia pri „riskantnom“ obsahu.

Experimenty u gigantov

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa