Keď na jar minulého roka prišli s ideou malých nabíjačiek, nič také na trhu nebolo. Teraz už možno nájsť na internete podobné produkty z Číny, čo neušlo ani ľuďom v internetových diskusiách. Tí nápad J. Žemlu a V. Reviliaka až za taký prevratný nepovažujú. Jednoduchosťou však vyráža dych a je nepochopiteľné, že to predtým nikomu neprišlo na um. Donedávna bolo na Slovensku o projekte CulCharge ticho, aj keď jeho zakladatelia historicky ako prvý slovenský start-up uspeli v crowdsourcingovej kampani na platforme Indiegogo.

Rôzne portály písali o príslušenstve či technických „hračičkách“ slovenského start-upu vo veľkom už vlani v lete. Ani počas kampane nechcela dvojica na Slovensku vzbudzovať záujem: „Vieme, že tu sa úspech neodpúšťa, chceli sme sa vystríhať skeptickým hodnoteniam,“ vysvetľuje Jozef.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa