Naznačujú to aktuálne štatistiky. Väčšina Slovákov, až 94 percent, si myslí, že firmy by mali mať popri tvorbe zisku ciele v oblasti zodpovedného podnikania. Mali by chrániť životné prostredie, starať sa o zamestnancov i komunitu vo svojom okolí.

Z októbrového prieskumu agentúry Focus pre združenie Business Leaders Forum vyplýva, že firmy by sa mali aktívne angažovať v ochrane životného prostredia a v zmierňovaní vplyvu klimatických zmien. Tento prístup podporuje až 53 percent opýtaných.

Podobné zistenie priniesol októbrový Eurobarometer, kde klimatické témy zaradilo medzi priority až 25 percent oslovených Slovákov. Najviac ich trápi narastajúce množstvo odpadu, znečistenie ovzdušia, riek i jazier a odlesňovanie.

V inováciách zaostávame

Úsporné žiarovky, elektronické faktúry, elektromobily, zateplenie budov – tieto i ďalšie opatrenia šetria nielen životné prostredie, ale aj rozpočty

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa