Video na webe, ktoré si používatelia jednoducho a okamžite spustia na počítači či v mobile, je neoddeliteľnou súčasťou bežného používania internetu. Jeho reklamné využitie je, minimálne v tomto regióne, napriek tomu stále v rozvojom štádiu. Inzerenti sa s ním hrajú v rámci flashového bannera alebo si objednajú miesto pred klipmi na televíznych či spravodajských serveroch. V domnienke, že televízny spot bude mať rovnaký účinok aj na internetových používateľov.

V tom inovatívnejšom prípade sa kreatívna agentúra snaží za lacné peniaze vyrobiť vtipné virálne video. Počet úspešných príkladov však ani zďaleka nekorešponduje s intenzitou, akou téma rezonovala ako novinka pred rokom či dvomi.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa