Dlhodobá úprava portfólia, presun do drahších segmentov a predovšetkým rozmach elektrobicyklov stoja za najnovšími výsledkami slovenskej firmy Dema Senica v minulm roku. Senická Dema v minulom fiškálnom roku zvýšila zisk o pôsobivých 471 percent, takmer na 600-tisíc eur.

Zarobiť sa jej darilo aj vďaka nárastu tržieb takmer o pätinu, na viac ako 14 miliónov eur. Nadobudnutý kapitál plánuje zúročiť. Senická akciovka, ktorá na Záhorí zastrešuje úspešnú výrobu a montáž bicyklov, sa v nadchádzajúcich rokoch chystá na expanziu na zahraničných trhoch.

Kočíky napokon predbehli bicykle

Za dynamickým rastom stojí dlhodobá príprava a prispôsobovanie nastupujúcim trendom. Firma svoje produktové portfólio posunula do drahších segmentov a predovšetkým ho rozšírila o elektrobicykle, po ktorých je na trhu čoraz väčší dopyt.

„Okrem toho sme pracovali na distribučnej sieti, ktorú sme rozšírili na sedemnásť krajín,“ pokračuje vo výpočte zmien obchodný riaditeľ firmy Richard Likavčan.

„Museli sme pripraviť nové B2B riešenia, aby sme dokázali efektívne pracovať na viacerých trhoch. Bolo potrebné upraviť procesy tak, aby sme dokázali všetkých partnerov obslúžiť od prvého kontaktu až po riešenie reklamácií a popredajného servisu. A, samozrejme, získať spolupracovníkov v jednotlivých krajinách,“ dodáva.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa