Santovku ľudia v marketinových prieskumoch spomínajú dodnes. Napriek tomu, že poprivatizační majitelia ju úplne pochovali a na trhu nebola šesť rokov. Táto minerálna voda ešte za socializmu získala také meno, že zdruhovatela. Jej názov sa stal označením druhu výrobku. Do tej miery, že čašníci sa nečudovali, keď si ľudia, čo chceli akúkoľvek minerálku, objednávali Santovku.

Teraz sa túto minerálnu vodu z prameňa pri obci Santovka neďaleko Levíc snaží oživiť nový vlastník. Pôvodne z úplne inej brandže. Tomáš Moravčík je bývalý sprostredkovateľ obchodov s akciami a nehnuteľnosťami. Pri reštarte Santovky ho neodradili ani skryté míny starých súdnych sporov či nedôverčivosť obchodných reťazcov. „Som so Santovkou úplne na začiatku. Zlákalo ma, že veľa Slovákov si v mojich predakvizičných prieskumoch myslelo, že je stále na trhu, len sa dá ťažko zohnať,“ hovorí.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa