Predražené logá, televízny dokument stojaci viac ako Panelák, výstavný stánok v cene bytu. Akoby emisné ministerstvo okopírovalo nástenkový tender z rezortu výstavby. S tým rozdielom, že ukázalo, že to ide aj bez nástenky. A že premrštené zadania na reklamné kampane na aktivity financované z európskych peňazí dokážu prežiť aj prechod rezortu z rúk národniarov pod kuratelu vládneho Smeru-SD. Aj pod novým vedením úradníci statočne mlčali, zatajovali, ignorovali infozákon a celkovo znepríjemňovali TRENDU cestu za nahliadnutím do faktúr súvisiacich s kampaňou k Operačnému programu Životné prostredie (OP ŽP).

Reklamný Dávid

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa