V silnom konkurenčnom prostredí sú zákazníci náročnejší. Na kvalitu produktu, ale aj na rýchlosť jeho dodávky. Ak klient nie je spokojný, hrozí pokles lojality. V najhoršom prípade sa nechá zlákať konkurenciou. V snahe o rýchlosť však môže prísť aj k neúmyselným chybám. Ak napríklad firma dodá tovar alebo službu odberateľovi, ktorý potom mešká s platbou faktúry, prípadne nechce platiť vôbec.

Pred kombináciou výziev zrýchlenia obsluhy klienta a zníženia rizikovosti pred pár rokmi stála pôžičková spoločnosť Consumer Finance Holding (CFH). Klienti sa sťažovali na pomalé vybavovanie úverov. Hodnotenie žiadostí pracovníkmi bolo zasa subjektívne a nepresné. Ručné prepisovanie zmlúv do účtovného systému bolo zdĺhavé a často pri ňom dochádzalo k chybám.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa