Spolumajiteľ CK Limba a šéf Slovenskej asociácie cestovných kancelárií a agentúr Tomáš Hasala celkom nesúhlasí s často kritizovanou kvalitou ubytovania a služieb na Slovensku. „Je to oveľa lepšie ako napríklad pred piatimi či, nedajbože, desiatimi rokmi. Problémom je, že nároky hostí rastú rýchlejšie ako úroveň služieb, preto sa všetkým zdá, že zlepšovanie ide pomaly,“ konštatuje. Šéf CK Limba nezdieľa ani názor, že nechuť správať sa prívetivo k hosťom je národnou vlastnosťou. „Veď pracovník v banke alebo predavačka v pokladni supermarketu vždy slušne pozdravia, tak prečo v reštaurácii nie? Aj tu platí, že ryba smrdí od hlavy. Ak by majiteľovi hotela alebo reštaurácie na prevádzke naozaj záležalo, lebo je to biznis, ktorý ho živí, tak by bol v zariadení stále prítomný a dozeral by na to, aby bol personál prívetivý a usmievavý. Keďže na Slovensku podniká v hotelierstve a reštauráciách veľa ľudí, ktorí tomu nerozumejú a ani z toho nežijú, potom veľa prevádzok vyzerá tak, ako vyzerá. No robia tým medvediu službu aj tým dobrým,“ konštatuje.
TikTok: Bez jasného ubezpečenia Bieleho domu sa platforma v USA odmlčí
TikTok a ByteDance zatiaľ odmietajú o rozdelení vôbec rokovať