Sviac než 140-miliónovým publikom má Ruská federácia mediálny trh s najväčším potenciálom v európskom priestore. Západné koncerny tam však zlatú baňu nenašli. Podiel medzinárodných vlastníkov v ruských mé- diách je stále mizivý. Tamojšia brandža sa pre zvyšok sveta stala počas ostatných rokov zaujímavá iba v prípadoch ovládnutia posledných kritických médií oligarchami alebo zavraždených novinárov. Profesorka Moskovskej štátnej univerzity minulý týždeň rozprávala študentom Fakulty masmédií Bratislavskej vysokej školy práva aj o súčasnom stave mediálneho biznisu v Rusku.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa