Radoma – jedna z najcieľavedomejšie budovaných a najznámejších potravinárskych značiek na slovenskom trhu – končí. Mrazené ryby či zeleninu s ňou ešte v obchodoch vidno. No väčšinou ide o dopredaj zásob. Značka ide do konkurzu spolu s rovnomennou firmou. Tú viaceré slovenské mraziarenské a lahôdkarenské fabriky vytvorili pred skoro dvoma desaťročiami, aby nabrali na sile pri rokovaniach s obchodníkmi. Radoma končí, lebo medzi bývalými partnermi nastali spory. Dôveru voči nej stratili aj jej banky. A bez ich úverov biznis robiť nemožno.
Niektoré výrobné prevádzky musia ísť do konkurzu spolu s touto firmou. Iní bývalí partneri pokračujú samostatne. Ďalej dodávajú na trh šaláty, ryby či polotovary pod inými značkami. Zároveň sa pasujú o trh. Aj trestnými oznámeniami či zvažovanými súdnymi žalobami.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?