Fun rádio a Europa 2 tvoriace skupinu Radio Group sa pri predaji reklamy spojili od marca 2014. Podľa riaditeľky spoločného media representative Miriam Kittler tržby obom staniciam medziročne stúpli. „Fun rádiu vlani o desať percent, v tomto roku zatiaľ o šesť percent. Europa 2 stúpla o zhruba 50 percent,“ hovorí. Ak by k spojeniu s Europou 2 neprišlo, podľa odhadu M. Kittler by príjmy Fun rádia v tomto roku už pravdepodobne klesali.
Prekážkou v spolupráci mohlo byť,keby obe stanice oslovovali takmer rovnaké cieľové skupiny. Europa 2 je už na prvé počutie stanica pre mladých a Fun rádio aspoň malo dlhý čas taký imidž. „Na prvý pohľad ide o podobné cieľovky, ale nie sú to tí istí poslucháči. Prekryv je podľa prieskumu MML 58-tisíc ľudí. Prekryvy však máme aj s Expresom a ostatnými rádiami,“ vysvetľuje M. Kittler, podľa ktorej obe stanice pokrývajú spoločne širšie publikum. „Europa 2 je silná medzi poslucháčmi do 30 rokov, Fun rádio u ľudí od 25 do 45 rokov. Kombinácia staníc znamená širšie roztvorenie obchodných nožničiek.“
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?