Nedávny prieskum z USA ukázal, že zadávatelia reklamy a agentúry, ktoré pracujú s ich rozpočtami, majú odlišné názory na to, ako bude sa bude vyvíjať trh v roku 2011. Z decembrového online prieskumu agentúry RSW/US vyplynulo, že vedúci marketingu z radov zadávateľov majú menej optimistický pohľad na ekonomiku ako šéfovia agentúr. Kým 57 percent opýtaných šéfov agentúr verí, že to najhoršie z recesie je za nimi, to isté si myslí len 43 percent klientov. Väčšina z nich nie je ani presvedčená, že ekonomika už dosiahla dno. Ich pohľad má o to väčšiu výpovednú hodnotu, že práve ich zamestnávatelia kontrolujú peňaženku, keď ide o platenie agentúram alebo nákup mediálneho priestoru. „Keby som mal radiť agentúram, povedal by som: Áno, veci sa jednoznačne majú už lepšie, ale nič ešte nie je také ružové, ako to vidia oni,“ povedal podľa časopisu AdAge prezident poradenskej firmy RSW/US Mark Sneider. Podobná dichotómia medzi pohľadom agentúry a klienta vznikla v otázke týkajúcej sa výdavkov v roku 2011. Šesťdesiat percent agentúrnych respondentov očakáva, že ich klienti posilnia svoje aktivity v tomto roku, v porovnaní so 44 percentami opýtaných klientov.