Naučiť sa správne komunikovať so spotrebiteľmi na sociálnych sieťach je neľahká úloha. Ľudia likujú firemné stránky, pretože chcú v prvom rade akcie, no to lojalitu k značke neposilní. Firmy by zasa chceli zákazníkov, ktorí sa otvorene nadchýnajú pre ich produkty a služby, no často im na Facebooku a Twitteri nič zaujímavé neponúknu. Podľa Nicka Palmera, šéfa contentovej stratégie londýnskej agentúry MediaCom Beyond Advertising, by marketéri mali v prvom rade pochopiť správanie zákazníkov na webe a ponúknuť im atraktívny obsah.
Veľa marketérov sa pýta, ako využiť sociálne siete na predaj produktov. Je to otázka namieste alebo nesprávne pochopenie „skutočného“ zmyslu sietí?
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?