Podľa informácií TRENDU z prostredia automobilky sú dôvodom alternatívne obchodné záujmy Jozefa Kabaňa, ktorý k značke s logom Spirit of Ecstasy prišiel len na jar tohto roku.
Hoci správ okolo nečakaného odchodu je málo a celkový odchod zo skupiny BMW naznačuje radikálnejšie rozhodnutia, ktoré sa museli urobiť, naďalej môžu byť v hre nielen nové výzvy v iných automobilkách, ale aj vlastný biznis. Tým by J. Kabaň získal priestor na svoj ďalší rast a mohol by roztiahnuť krídla podobne ako strieborná soška Emily, ktorá je emblémom Rolls-Royceu.
Priestor na vlastný biznis
Tak k veci pred istým časom pristupoval aj Kabaňov kolega z dizajnu a bývalý šéfdizajnér značky Jaguar Ian Callum, ktorý po pätnástich rokoch dal košom lukratívnej kariére a rozbehol dizajnovú firmu Callum. V rozhovore pre TREND uviedol, že nemá pocit, že by začínal znovu. Len už nechcel pracovať v korporácii. „Posúvam sa ďalej, na ďalšiu úroveň. Na novú úroveň nezávislosti. Príde čas, keď to musíte pre seba urobiť, aby ste si dokázali, že stále viete robiť veci, o ktorých si myslíte, že ich dokážete,“ dodal.
Aj keď J. Kabaň nepôsobil dlhodobo na jednom mieste, ale prešiel viacerými prestížnymi značkami a podpísal sa pod ikonické modely v automobilovom svete, mohol by dnes uvažovať podobne alebo sa uchádzať o Callumovo miesto šéfdizajnéra Jaguaru.
Aj exteriérom Bugatti Veyron sa začala Kabaňova kariéra v roku 2003. Zdroj: Autocar
Najmä preto, že hľadať vyššiu
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?