Kosher hruška
Najlepší print pochádza podľa poroty Kampane mesiaca od reklamnej agentúry Apple Pie Advertising, ktorá sériu vizuálov s „kaktusovou“ hruškou, chmelom či hroznom pripravila pre klienta Imperator. Hlavným marketingovým cieľom bolo budovanie povedomia o značke Imperator ako výrobcovi kvalitného destilátu. Inšpiráciou bol podľa riaditeľa agentúry Alexandra Smika produkt a skutočnosť, že nedávno získal certifikát „kosher“ a exportuje sa aj na izraelský trh. Kampaň okrem printov pozostávala z PR aktivít. Po dvojmesačnej prestávke bude pokračovať v novembri a decembri.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?